مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ۲۱ آبان سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت:  ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری ساینا حامل مواد مخدر در یکی از محور‌های استان سمنان مطلع شدند که بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان اطلاع دادند.

سردار حاجیان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و تشکیل تیم‌های عملیاتی محور‌های عبور احتمالی قاچاقچیان در شهرستان دامغان را تحت کنترل خود درآوردند.

سردار حاجیان گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی ساینا حامل مواد مخدر به همراه یک دستگاه خودروی پژو پارس اسکورت در محور جندق_ معلمان توسط پلیس شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت، درایت و شلیک گلوله توسط ماموران انتظامی متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو ساینا ۷۰ کیلوگرم تریاک کشف کنند، خاطر نشان کرد: در این زمینه ۳ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف ۱۱ تن کود شیمیایی قاچاق در بوئین زهرا 

 جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی کود شیمایی در یک واحد گاو داری در حاشیه شهرسگزآباد بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: ماموران به محل مورد نظر اعزام و یک دستگاه کامیون بنز را در حین بارگیری توقیف کردند.

او اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۲۰ کیسه کود شیمیایی اوره فاقد مجوز و حواله به وزن ۱۱ تن کشف شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کود‌های کشف شده را بیش از ۳۷۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این زمینه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت:طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با سارقان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در شهرستان تاکستان اجرا شد.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: با اجرای این طرح ۷  خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۷  معتاد متجاهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی در ادامه اظهار داشت: کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۲  سارق از دیگر نتایج این طرح بود.

کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان  گفت:  ماموران بخش ضیاء آباد حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: در بازرسی از خودروی نیسان هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر  دستگیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار